القائمة الرئيسية

الصفحات

زوجي غريب!!..الجزء الثاني (قصص رعب) (قصص رعب مخيفة) | story4u



زوجي غريب!!..الجزء الثاني

(روايات و قصص رعب)



-الفقرة الأولي(الكابوس):

افتكرت ان كريم بيكلم واحدة تانية (يعني بيخونّي) ففتحت الباب عليه بسرعة،واتفاجئت😨😨 ان مفيش حد في الأوضة خالص😕،كما انه مش معاه تليفون خالص عشان يكلم أي واحدة تانية،فسألته بعصبية انت كنت بتكلم مين؟😡😡،فقاللي مش بكلم حد هكلم مين يعني؟


فقلتلة معرفش انت كنت بتكلم واحدة دلوقتي،مين اللي كنت بتكلمها،قاللها قولتلك مش بكلم حد خالص يا حبيبتي،تلاقيكي تخيلتي حاجة أو سمعتي حد تاني 😓😓،قالتله ازاي يعني،أنا سمعتك بتكلم واحده،مين اللي كنت بتكلمها؟
قاللها ما قولتلك خلاص مبكلمش حد😠😠 في ايه؟
وبعديها مشيت وأنا مستغربة جدا و متأكده ان فيه واحده كان بيكلمها،وفي اليوم التاني بالليل و بالظبط الساعة 3 الفجر،سمعت صوت جاي من نفس الأوضة اللي كان كريم فيها،فروحت ببطء عشان أشوف فيه أيه،ولمّا وصلت سمعت صوت واحدة بيكلمها كريم للمرة التانية،ففتحت الباب مرة واحدة😨😨،لقيت واحدة واقفة و طويلة أوي عالسقف و بتبص ليا،وكريم قاللها في ايه وبعديها شافني كريم،فحاولت أجري من المنظر المرعب ده،لقيت البنت التانية دي بتقول لكريم موتها يا كريم👿👿💀💀،وأنا حاولت أجري لقيت مرة واحدة غزني كريم بالسكينة و دخلت من ضهري و خرجت من بطني،ووقعت وأنا غرقانة ف دمي،وبصيت لكريم وقلتله لأ،راح سحب السكينة من ضهري،و بعديها دخلها في راسي،وفجأة صحيت من النوم،وطلع ده حلم،فقمت أغسل وشي،فبصيت في المرايا،لقيت دم موجود علي بوقّي،فجيت أشوف اي سبب ده،لقيت بوقّي ملين دم،و بدأت أطلع في دم أكتر وأكتر من كل مكان،

ولقيت دم موجود مكان الطعنة اللي كانت موجودة في ضهري،فبدأت أصرخ بصوت عالي جدا وأنادي علي كريم انه يجي يلحقني😱😱،وبعديها لقيت كريم مرة واحدة واقف ورايا مستغرب بقوللي في ايه يا بنتي😰،
فبصيت لنفسي،ملقتش حاجة،طلع كل ده هلوسة،قولتله كان فيه دم دلوقتي علي هدومي و كان كمان بيطلع من بوقّي،قاللها فين ده يا بنتي مفيش حاجة عليكي،فاستغربت جدا و قلتله ولا حاجة خلاص اسفة،وقاللي ولا يهمك و حضني و قاللي مع السلامة😏😏،قلتله ايه😰؟


-مرة واحدة راح طعنّي بالسكينة في ضهري في نفس المكان،وبعديها وقعت و قتلني و هو بيقوللي أنا اسف😞
و بعديها قفلت عينيا و فتّحت لقيت نفسي في الميكروباص رايحة الشغل،ولقيت كريم قاعد جنبي بيقوللي يلا عشان هننزل،قلتله ايه اللي بيحصل ده يا كريم؟؟
قاللها في ايه....قالتله انت كنت لسه...راح بسرعة مسكها و قاللها يلا بسرعة الميكروباص وقف ولمّا  نزلت من الميكروباص فجأة،لقيت كريم بيقوللي اسف،قولتله ليه لقيت عربية ماشية سريع خبطتني و عملت حادثة،

وفجأة صحيت من النوم وأنا مخضوضة و مش مستوعبة اللي بيحصل نهائيا،و شوفت الساعة كام لقيت الساعة 10 الصبح،وطلع كل ده كابوس طويل جدا،و بعديها روحت الشغل،و لما أنا كنت ف الشغل،مكنتش مركزة خالص ف اللي أنا بعمله😔😕😕،كنت بسمع كلام الناس وأنا بفكر في موضوع الكابوس و مكنتش منتبهة خالص باللي بيحصل أبدا،فجأة الطباخ نادي عليا و قاللي يا جيهان راحة انهاردة...باين عليكي تعبان و مش مركزّة انهاردة،خدي أجازة انهاردة😁😁،قالتلة طب و الزباين؟  قاللها متخافيش أنا هتصرف😃😃روحي انت بس خدي أجازة انهاردة،قالتلة شكرا جدا ليك،أنا فعلا كنت محتاجة أجازة انهاردة،طلعت من الشغل و روّحت البيت،ولمّا فتحت الباب اتفاجئت ان.....يتبع😁😁

-لمشاهدة الجزء الأول

-لمشاهدة الجزء الثالث

-لمشاهدة الجزء الرابع

-لمشاهدة المزيد من قصص الرعب

وشكرا لكم